Shopaholic!

Ja, det kanske stämmer det Emelie skrev i en kommentar. "Jag är en shopaholic"

Denna sommar har iaf spenderats bakom dessa böcker, och visst lite kan man känna igen sig. Dock shoppar hon för waaaaay much more than me. 

       

Dessa böcker handlar om Rebecca, Becky, som jao, shoppar lite för mycket. Drar på sig lite skulder och får sin drömprins. Kan det bli bättre böcker att läsa en lat solig dag på stranden?! Pocket kostar bara 39:- på cdon.com. Eller låna dom gratis av mig. Superbra är dom iaf.




Jag äger ju massa par skor, men jag kan ärligt säga att de dyraste skorna jag köpt kostat 480:- Men äger lite fler som har kostat upp mot 1000:- men de har det alltid varit mycke rea på så jag kommit undan iaf. Så shopaholic eller inte, visst jag shoppar mycket. Men det är (för det mesta) alltid superfynd jag gör!

Kommentarer
Postat av: ellen

Tack! å tack så mkt för glassen :)

2008-08-11 @ 12:00:37
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/
Postat av: Pata

Läs American Psycho då.

2008-08-18 @ 22:48:34
Postat av: anna

Commooon bejbeee! vad har du før dig om dagarna egentligen? inte sitter du och læser de her bøckerna i en hel månad nestan? :P

2008-08-21 @ 13:21:39
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0